johnhell Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Har en russebil som vi skal ha invendige neon lys i, og lurer derfor hvem som selger slikt billigst? Både i norge og utlandet. Takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 morsomt at dette kom opp rett før jeg skulle lage helt likt topic.. håper på mange og gode svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 innvendig neon: Microplex Norge AS kalde katoder.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 brl i sverige kjøpte vi fra, dem blå neon som de hadde hadde en rimelig pen farge. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Tenk litt på brannsikkerhet også da, og ikke kjøp inn den billigst dritten som kanskje ikke er like bra kvalitet på.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 microplex er å anbefale... ganske lyssterke til prisen! og har aldri opplevd at det har vært noe galt med de, bortsett fra at vi har rykt en del trafoer pga feilkobling av pluss og minus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 brl i sverige kjøpte vi fra, dem blå neon som de hadde hadde en rimelig pen farge. Realcar i oslo selger akk dem samme som brl. sjekk dem:D Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 sant det, men svinesund var nærmere for oss enn oslo. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Jeg vet BilXtra selger neonlys, jeg har hvertfall sett det i butikken dems flere ganger jeg har vært innom. Men, som Dr_S sa; viktig å tenke litt sikkerhet, selv om alt de selger skal være godkjent forbruksvare. Edit: BilXtras interiørneonbelysning på bilxtra.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 ikke neon...gå for mange dioder..... vet av billige i utlande..alle farge.... ca 1500 blå dioder for under 200kr Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg