martinsen-lyd Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hei, driver og fikser 240, og skal ha noen fine felger på den=D men veit ikkje åssen! Noen som har tips som felger? har jp mk 18, men er lei av dem!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Kan få bytte de i SuperDTM hos meg:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Syns din var fin med dem du hadde på når du kjøpte den jeg... Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Snakket du til meg eller martinsen-lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Kan få bytte de i SuperDTM hos meg:P hehe hehe har mest tenkt på stjerne (5eiker). så da er ikkje super dtm no=) OG TE ALLE DERE SOM TRUR JEG SELGER JP MK 18 FELGENE FORDI JEG ER LEI DEM, SÅ NEI. VIL BARE HA NO ANNA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 braid felger ...kjøpes hos gundersen motorsport Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Syns din var fin med dem du hadde på når du kjøpte den jeg... jah dem er fine dem=) men vil ha no med kant=P hehe + at må ha no nytt siden bilen skal lakkes i anna farge(trur jeg:watchout) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 5 eika fine felger=superstar grandeur. Like vanlig som eikerfelger her oppe i trøndelag,men alikevel meget pene fleger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 5 eika fine felger=superstar grandeur. Like vanlig som eikerfelger her oppe i trøndelag,men alikevel meget pene fleger. Dagens overdrivelse håper jeg! :) Koster ikke de noe grusomt mye? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 :chairshot Dagens overdrivelse håper jeg! :) Koster ikke de noe grusomt mye? synes dem var kjempe fine jeg oxo :P ,men en kjempe fin pris oxo :P ca 6-7 lapper per felg. slo fra meg den tanken fort da:chairshot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Dagens overdrivelse håper jeg! :) Koster ikke de noe grusomt mye? er fakta fan d.. begynner og bli en del med superstar her ja.. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 hei, driver og fikser 240, og skal ha noen fine felger på den=D men veit ikkje åssen! Noen som har tips som felger? har jp mk 18, men er lei av dem!!! Ikke 8,5" JP felger du har vel? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsen-lyd Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 :hammer :hammer Ikke 8,5" JP felger du har vel? hehe det du ikkje veit har du ikkje vondt av:hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 :hammer :hammer hehe det du ikkje veit har du ikkje vondt av:hammer Ehh..ok. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Dagens overdrivelse håper jeg! :) Koster ikke de noe grusomt mye? Koster mye ja,men som sagt..de er veldig vanlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg