Gå til innhold

Dataprob: Lyd i franskmann?

Ranger emnet


Dataprob

Anbefalte innlegg

Morn!

 

Driver å handler no godsaker som jeg skal sette i en 96`Citroen Xantia som da er en bil jeg har fått veeldig billig av min bestefar. Så kan jeg få gubbebilen til å gi lyd fra seg?

 

Ting jeg har kjøpt:

 

Pioneer DEH-P7900UB

DEH-P7900UB.jpg

 

 

 

Resonant Engineering SE12D4 (Jeg har kjøpt to av disse)

ResonantEngineeringSE12D4.jpg

 

 

 

USAmpsXT4000D (den skal drive sub)

USAmpsXT4000D.jpg

 

 

 

 

Ting som kommer:

 

Kan noen gi meg tips til greit 6,5" Komponentsett som passer til subbene? maks 2000,-

 

Trenger også tips på forsterker til komponentsette

 

skal kjøpe kabler og tilbehør. 50mm2 såklart ;)

 

 

Koblingsskjema til sub. er vi alle enige om den?

Koblingsskjema-1.jpg

 

 

 

Her skal bassen leke seg. tenkte de skulle stå på hver sin side av "soveposeluka" med elementene pekene bakover

Mlavbagasjerom.jpg

(litt stort bilde kanskje)

 

 

 

Det blir ikke mye oppdateringer før varmen kommer igjen for jeg orker ikke å stå ute i snøen for å koble anlegg nå:P

Men tenkte jeg skulle legge det ut for å lufte noen ideèr

 

ris og ros? :)

 

edit kan kanskje si at jeg har lånt bildene av Morel.no . hvis dette skaper problemer så skrik ut

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om du skal bygge aktivt... så CL serien til CDT kanskje kan være noe og tenke på... i dagene som kommer skal Engen teste noe av detta å si hva han synes om det. Selv synes jeg det er et bra sett som låter bra. Forsterker på dette kanske du vill kjøre usamps som du har fra før, ellers kan jeg tilby en del fint fra Phoenix Gold..

M.V.H

Ken

CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound

POWERSOUND.NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som om du skal bygge aktivt... så CL serien til CDT kanskje kan være noe og tenke på... i dagene som kommer skal Engen teste noe av detta å si hva han synes om det. Selv synes jeg det er et bra sett som låter bra. Forsterker på dette kanske du vill kjøre usamps som du har fra før, ellers kan jeg tilby en del fint fra Phoenix Gold..

M.V.H

Ken

 

 

Aktivt? skal bruke tid på det for å få det fint.. skal ikke bare slenges inn

 

skal ta en titt på både CDT og Phoenix Gold. takk for tips;)

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, ser ut som bra valg av komponenter. Får bare håpe du ikke får like mye lekasjer og skrangling som eg har i min like gamle franskmann... he he

 

Eneste lekasjen jeg har er i dørene forran. Er litt fuktig nederst. Nooo!, skrangler dem? hater skrangling som skrangler med bassen.. :(

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem!

 

Vi har monteringshall i Hønefoss hvis du vil komme en tur og stå her.

Send meg en mail om det i så fall så kan vi se hva som passer.

 

Mvh

Pål

 

Takk for tilbudet! jeg må sjekke litt når neste ferie osv er. Jeg er student og lapp-laus så må ta det når jeg har litt fri :)

87` Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår