Poffs Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 noen som har en kurant servo tilsalgs!til en grei penge! trenger også 740 alufelger,de som sitter på de fleste 740ier med endel rette eker,kanskje 10 eker eller no? noen som har et senkesett til 242 billig og?bør ikke være tuv godkjent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Har alt uten om den typen felger du ville ha.. Hva er du villig til å gi for det her? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 800kr for senkesettet! 500kr for servo! eller er jeg helt på jorde:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 hmm.. Ting blir desverre solgt fort.. begge servoene mine ble lover bort i dag, sammen med senkesettet.. Fikk 1200,- for senkesettet og 1000 for servoen, hvis folkene kommer å henter det.. Får jeg Spruten din kjempebillig så kan vi sikkert ordne noe! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 nja... tror jeg lar det sprutet ligge litt på hylla og kose seg.kan være kjekt og ha til videre projektering. gi besjed vis ikke senkesettet blir kjøpt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 jeg har servo stående på prosjektet mitt. du kan få den for femhundre vis du skrur den av selv...(tannstanga) pumpa er løs..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 det kan du tru... vis du skrurn av får du 100kr mere av meg:rolleyes: da tar jeg den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Dæven som dere krangler om krone stykkene da! :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Poffs det kan du tru... vis du skrurn av får du 100kr mere av meg:rolleyes: da tar jeg den:D greit! 600kr. jeg skal prøve og skru den av i kveld. jeg skal på drift-day på rudskogen på lørdag så du kan få den da vis du skal dit....... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg