PoloDude Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Denne Colourconcepten selges i Porsgrunn,den ligger på Club sida hvis noen er interessert........ Jeg skulle gjerne kjøpt den å rappa ut A/C og forsetene(mine er ikke så pene)egentlig alle setene.....hm grei prosjekt bil men han skal ha 98 for den og jeg tror(utfra dagens listepris på min og alle bilene i markedet)ikke han får så mye.....85-90 er mer reelt tror jeg...Her er et bilde bare sånn for gøy...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by PoloDude Denne Colourconcepten selges i Porsgrunn,den ligger på Club sida hvis noen er interessert........ Jeg skulle gjerne kjøpt den å rappa ut A/C og forsetene(mine er ikke så pene)egentlig alle setene.....hm grei prosjekt bil men han skal ha 98 for den og jeg tror(utfra dagens listepris på min og alle bilene i markedet)ikke han får så mye.....85-90 er mer reelt tror jeg...Her er et bilde bare sånn for gøy...... Tror ikke 98 er noe gal pris egentlig. color concept ligger jo en god del høyere i pris enn "vanlig" polo gjør. Har du tenkt å bruke denne som delebil?? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by PoloDude Denne Colourconcepten selges i Porsgrunn,den ligger på Club sida hvis noen er interessert........ Jeg skulle gjerne kjøpt den å rappa ut A/C og forsetene(mine er ikke så pene)egentlig alle setene.....hm grei prosjekt bil men han skal ha 98 for den og jeg tror(utfra dagens listepris på min og alle bilene i markedet)ikke han får så mye.....85-90 er mer reelt tror jeg...Her er et bilde bare sånn for gøy...... gimme panser&bakluke ;) men å kjøpa bil til 100k som delebil , det er galskap!!! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 hva er så galt med bilen at den må brukes som delebil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Det eneste jeg mente var at jeg har lyst til å bytte setene(mine inn i denne) og banke A/C-en inn i min og så selge den igjen. Er jeg dum,tja? Det var bare en ønsketenkning og det hadde vel vært lettere på EN måte å kjøpt hele bilen å bytta bakluker(ikke så stas å rive av spoileren vel? Og sveisa den clean samtidig) å så begynnt på nytt prosjekt,men det gidder jeg ikke og utfra bildene er ikke 98mod dashbordet så pent som 97........noen rare autofile tanker bare........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by PoloDude Det eneste jeg mente var at jeg har lyst til å bytte setene(mine inn i denne) og banke A/C-en inn i min og så selge den igjen. Er jeg dum,tja? Det var bare en ønsketenkning og det hadde vel vært lettere på EN måte å kjøpt hele bilen å bytta bakluker(ikke så stas å rive av spoileren vel? Og sveisa den clean samtidig) å så begynnt på nytt prosjekt,men det gidder jeg ikke og utfra bildene er ikke 98mod dashbordet så pent som 97........noen rare autofile tanker bare........... leite du lenge nok så får du tak i seter av en bil , så AC av en annen bil.. trenge ikke å kjøpe komplett bil for å få tilfredsstilt dine autofile tanker :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jada,helt sikkert! Jeg har ikke cash til dette tullet her alikevel............ Ville bare spre annonsa hvis noen skulle bytte bil. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Til info: Det er ikke "barebare" å bygge om til AC i en bil. Har et par kompiser i tyskland som har gjort dette på polo. Totalt brukte de 2500€ inkl alle kabler, motorstyringer og andre deler.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 like greit å kjøpe bil med ferdig AC, så slipper man masse arbeid..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg