Tass Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Fant denne slengende foran høyre framhjul på gti'n min - noen som har en ide om hvor den hører hjemme??? Den henger ned rett bak støtfangeren, ledningene er brun/hvit og hvit/rød. Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Mener at jeg har sett den der på min også, så jeg lurer på om det kan være til f.eks. tåkelys Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Ser jo ut som en pære holder det der da. har du ikke merket om det mangler noen lys på bilen din da????? kan jo ta en titt på andre siden av bilen din og se hvor den er festet der da! Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Tja.... alle lys fungere som de skal, både tåkelys og blinklys... Men, jeg kan ta en titt på andre siden og se om jeg finner samma ledningen der:) Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Mener det er utetemperatur-måleren.... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hmm, tanken har slått meg og - har sjekka litt på koblingsskjema og utetemp. måleren har disse fargene på ledningene sine... Men, det ser jo ut som en kontakt - ser en temp.måler slik ut??? Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Ja, den ser slik ut.. Er ikke store greiene. Den "tuten" er målern. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tass Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Hmm, okay. Takk for hjelpen folkens :) Siter I once went to a premature ejaculators meeting......I left early. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Skal den ledningen bare henge og slenge ned der? Har den ikke løsna eller noe...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Tass Fant denne slengende foran høyre framhjul på gti'n min - noen som har en ide om hvor den hører hjemme??? Den henger ned rett bak støtfangeren, ledningene er brun/hvit og hvit/rød. Det der er utetemp måleren... Den skal tres inn i et hull en plass, sikkert i innerskjerm eller noe, du finner det sikkert.... Skal stå sånn at den er skjermet for kald luft/vind/varme fra motor+++ Prøv med lighteren, så blir det varmt i vinterkulda......;) Står sikkert innafor canisteren eller noe..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Den skal faktisk settes i det svarte plastdekselet som er i fangeren, det lille svarte der som sitter rett under tåkelyset og blinklyset, i den skal det være et lite hull, der smetter den lett inn, men det har du vel funnet ut til nå ville jg tro.... Siter Golf GT, fjerna hjulbuelister (Bygd den om til CL well) 40 mm ned og SHINY 17" om sommern.. Nye flotte foringer av typen Polyrhutan og litt kvassere bremser av typen EBC.. men fortsatt bare 90 hk da :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg