Gjest mathiman Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Tenkte jeg skulle isolere litt her og der i bilen og lurte derfor på om det var noen som hadde et materiale å anbefale. biltemamattene virker ikke så veldig lovende, så jeg lurer på om noen vet om andre bra saker? Steder som skal isoleres: -De store flatene i bilen dører etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Da har jeg funnet ut av hva jeg tenkte jeg skulle gjøre Isolere med vibroplast Hvordan gjør jeg det med plasten som er inne i dørene, tenkte jeg skulle skifte ut denne samtidig, men vil isoleringen bli ødelagt dersom den kommer i kontakt med vann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Du kunne flytte tråden inn i bilstereo forumet, da de som henger der kan ekstremt mye mere om dette en vi på 200forumet;) Kan jo hende noen som har peiling her, men er større fare for at du får napp i bilstereoforumet ;) Beklager OT:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Er vel forskjell på lyd og varme isolering. Hva tenkte du på. Men det som er i dørene må tåle vann. ellers må du ha det på innsiden av plasten. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg