samwise Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Eg må ta ut det fremre passasjesetet i min passat 98. noen som kan gi meg et hint om hvordan eg skal gjøre dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Er lett..Sitter totalt 4 skruer,som holder setet montert fast..Sitter 2 skinner under setet,på hver skinne så er det montert 2 skruer hver,1 foran og 1 bak.Skru opp de alle skruene der,og så kobler du av ledninger til varme i setet,og evt airbag.Husk også at når du gjør sånne ting,så er det viktig å koble ut strømtilførsel(koble av batteri polene) Håper jeg fikk hjulpet deg litt nå..Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Skruene er av type 12-kant. Tror det er nr.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg