Hoccy Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Blir vel kjøring i morgen klokken 17.00 allikevel? Jeg kan nok ikke komme noe før 18.00. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 ja, blir det. Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 sjå om jeg får joina i morra.. :) Noen som fikk no bilder i kveld el? Glemte å save jeg selvsagt.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 jeg blir desverre ikke med å kjører på søndag da jeg mest sannsyneligvis har en søt opplevelse med reg reim skifte i langførren min! Og etterpå så skal jeg gjøre et tappert forsøk på å komme meg til Ål og på jobb! Ære være piggfrie piggdekk!:coplight Og når det gjelder forumet så får det snart komme opp igjen, og må vi starte på blanke ark går vi over til freeforums.org eller hva den sia het igjen! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 jeg får ikke blitt med på kjøring i dag.. jobber 12timer.. er ikke ferdig før 2200 :( Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 jeg blir desverre ikke med å kjører på søndag da jeg mest sannsyneligvis har en søt opplevelse med reg reim skifte i langførren min! Og etterpå så skal jeg gjøre et tappert forsøk på å komme meg til Ål og på jobb! Ære være piggfrie piggdekk!:coplight Og når det gjelder forumet så får det snart komme opp igjen, og må vi starte på blanke ark går vi over til freeforums.org eller hva den sia het igjen! invisionfree eller hva det heter da? Den klikker nesten aldri.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ahh klarte akkurat å kvalifisere meg til den drifteturneringen nå. Fikk 5/5 :D Har dere andre kvalifisert dere? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 nei, har ikke fått fr enda Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ok. Tror det var litt opp til oss når vi skulle kvalifisere oss og vi skulle sende fr til han og. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW325_Handicapraser Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hvilken drifteturnering? Siter - BMW is toys for big boys - (bmwmaats) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Var noe på FM.net som fire av oss på forumet skrev oss på. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 ok, sender han en fr på tirsdag då Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Og da kom beskjeden: Service UpdateLate last week the ISP had some electric/power issues due to weather. This caused the computers where the database for the forums as well as our backups to go down. We've been working with them to try to restore the data but they haven't had any luck yet. In the meantime we approached Lefora to help with a temporary solution as you have seen here. They put up the front page and the support forum so at least you had some idea of what was up. So currently the ISP is going to send the hard drives where our stuff was hosted to us. We will try to get a professional to see if its even possible to retrieve any data. The summary is that its looking slim that data will be 100% restored. We might get bits and pieces but who knows what those pieces are. So the alternatives are this: Go somewhere else. I'm assuming some of you have already and I don't blame you. Wait to see what happens with the hard drives (no ETA on this). Work with the Lefora folks to re-establish your forum. They have told me they are coming out with a more traditional forum style next week and all new data created would move into the classic look. The Lefora admin on here can answer any other questions related to that. Jeg kommer til å lage noe på freeforums.org, kommer tibake med en oppdatering. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Nytt forum oppe: Forza Motorsport Norge Spre nyheten! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 da har jeg signa meg på :P Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg