tombaj Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 hei, skal skifte eksosanlegg på min E34 bmw og lurer først og fremst på om det er mulig med 4 potter...dvs to på hver side...bensintanken står i veien har jeg skjønt men er d mulig å lage 4 likevel? Hva er dere ellers anbefaler meg av type eksosanlegg? vil ha rustfritt, den saken er grei...vet om ferrita, simmons, eisenmann etc... har tenkt fjerne kat'ene og... hvor er dette best å gjøre tro? bor nærme sverige...danmark kanskje? er sææærs mottagelig for tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Eisenmann har egen potte til deg, men skal du ha 2 rør på hver side må du nok sveise eget rør som sniker seg forbi under der. Altså et eget rør som forgrener seg fra lyddemperen. Hør med Svendsen eksos! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tombaj Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 jau, da er vel ferrita tingen...de lager vel på bestilling. Spmålet blir vel nå om det er billigere i sverige...hva med danmark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg