Illyria Skrevet Desember 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg nye høytalere på 6,9" som jeg har lyst å montere forran i bilen(90 modell) men de orginale er veldig små og sitter under på siden av dashbordet. Er det noen som har noen tips og råd om hvor jeg burde montere disse? takk for all hjelp:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
!GateBarn!-mrP_ Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Jeg hadde 6" på Carina'en min 91mod Carina Xli. På Fører siden er det inget problem, u lager på en måte nye hull, du finner lett ut av det når du har skrudd opp. Men Passasjer sia er en helt annen ting, eneste måten jeg fant ut var å sage en linje slik: | på sia for å få plass til høytaleren. Men jeg hadde valgt noe mindre etter erfaring. Bruk oxo godt med "skumgummi", ellers vil høytalerne slå på plasten. Ellers vil lyden bli bra den:P Speedometeret ditt vil humpe opp og ned :P Lykke til! alacocaina Edit: Monterte også 360w høytalere bak, måtte trekke ledning på sia og lage hull i hatt hylla:google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg