Blystan Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har en kompiss som har skaffet seg en s4 2,7 biturbo. Så har han lyst til å sette på kraftigere blåsere for å få inn litt mere luft og kansje kunne skru opp trykket litt vis den tåler det. Og når jeg har søkt rundt så finner jeg både at biturbo betyr 2 turboer av ulik størrelse og at det betyr eksakt det samme somtwin turbo. 2 like. Så sitter her litt usikker nå. Selv så mener jeg at det står for 2 ulike, men er ikke sikker. Og er det noen som har noen blåsere å annbefale til denne bilen...? Noen der ute som vet hva den tåler i ladetrykk og hva orginal turboer er av type oxo kansje???? Martin Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har en kompiss som har skaffet seg en s4 2,7 biturbo.Så har han lyst til å sette på kraftigere blåsere for å få inn litt mere luft og kansje kunne skru opp trykket litt vis den tåler det. Og når jeg har søkt rundt så finner jeg både at biturbo betyr 2 turboer av ulik størrelse og at det betyr eksakt det samme somtwin turbo. 2 like. Så sitter her litt usikker nå. Selv så mener jeg at det står for 2 ulike, men er ikke sikker. Og er det noen som har noen blåsere å annbefale til denne bilen...? Noen der ute som vet hva den tåler i ladetrykk og hva orginal turboer er av type oxo kansje???? Martin er nesten sikker på at når audi kaller det bi-turbo så er det det samme som twin turbo. skulle de hatt en liten til å drive en stor ville de vel måte bygge et sekvensielt system. men du ser jo det lett om den ene turboen er større en den andre. du får kontakte en av de store audi trimmerne! -dahlback -audi sentrum -Krb -vs motor -Jonus Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Er turboer av lik dim på denne ja, samme som twin-turbo. Sjekk også med Velkommen til ES Tuning - Totalleverandr av chip og trimming til en rekke bilmodeller Husker jeg ikke helt feil, så er nok det mest normale på disse å gå opp til RS4 spec. Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg