tøråsen_racing Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Hei Noen som har noen forslag til oppgraderinger av understell og bremser til corsa A? Noen andre OPLEr jeg kan ta bremser fra foreksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Du kan ta bremser fra alle fwd opler. Funker fint med calibra/vectra/astra/kadett 156x24mm skive og tilhørende calipper. Er samme på vectra 2.0i og opp til calibra 16v. Om du tar steget opp til calibra turbo bremser så må du borre om fra 5 til 4 bolt og ha en senterring på skiva, calipper er bolt on. Kjørte med dette oppsettet samt skiver bak fra kadett 16v på corsan jeg hadde med xe. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Fyngerer bra det??:D Sån Fjærer støtdempere foringer osv er det noe å hente der?+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Liten skrivefeil oppe her ser jeg, skal være 256x24;) Hra kjørt både med korte koni, bilstein og coilovers fra Formel-K Bilstein er nok en liten klasse over konien syns jeg da. Hvertfall de til vanlig gatebiler. Skal muligens bruke koni sitt coiloverkitt for racing på corsan jeg bygger nå. Hadde også fult polyforingssett fra M-tech, blir ganske stiv i understell da. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvordan er dem å kjøre med foreksempel 2 liter 16v motor med sånt understell da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Går fint det. Brukte alle overnevnte på min med 2.0 16v Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg