iCandi Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Som topic sier så har jeg valgt å gå for realisme denne gangen! Har jobbet mye, men er ikke fornøyd. Håper på tilbakemelding slik at jeg kan forbedre den. Så vil jeg bare ønske alle god jul og godt nyttår. Kommer nok til å lage en modd il bursdagen min;) Den burde da i prinsippet være ferdig på fredag... Org. Modd. Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Kittet så ikke bra ut, oversaturert farge og reflesjonene er i svart-hvitt. Dessuten så flyr bilen litt. En BMW skal ikke se sånn ut. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 jeg synes du er flink å modde, men den der var veldig stygg. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Når jeg leste realistisk, håpet jeg på en clean og fint stylet. Må si jeg ble veldig skuffet :/ Likte det du hadde gjort i front ruten da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Veit ikke helt hva som var så realistisk med denne modden... Breddingen bak med luftintaket ser rett og slett ut som om fyren har kjørt innom ett hushjørne og dratt ut siden på bilen. Fargen på fangere og skjørter ser veldig lite realstisk ut. Veldig rar camber forran og bak, også kunne du vel ha orket å gjort om slangene/slangeklemmen til intercooleren, slik at de ikke har samme gulfarge som resten av fangeren. 10sec modd? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Veit ikke helt hva som var så realistisk med denne modden... Breddingen bak med luftintaket ser rett og slett ut som om fyren har kjørt innom ett hushjørne og dratt ut siden på bilen. Fargen på fangere og skjørter ser veldig lite realstisk ut. Veldig rar camber forran og bak, også kunne du vel ha orket å gjort om slangene/slangeklemmen til intercooleren, slik at de ikke har samme gulfarge som resten av fangeren. 10sec modd? Tok lite tid ja;) Mista lysten til å modde den da brushing av fronten gikk til helvete... da bare C&P jeg:D Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ble skuffet ja, Var ikke akkurat Clean da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Tok lite tid ja;)Mista lysten til å modde den da brushing av fronten gikk til helvete... da bare C&P jeg:D Om du selv føler en modd ikke går din vei, så trenger du ikke å legge den ut og be om kritikk. Hele photoshopp delen av BF er full av halvferdige chop`r med drøssevis av småfeil som skyldes at folk absolutt skal presse ut 1 modd om dagen. Bruk lengre tid, se over hva du faktisk gjør. Også kan man vel legge ut modden når man er fornøyd og faktisk har sett etter små feil. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg