Tyrann Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 Gratulerer med ny bmw:yodude: Ser jo ut som et bra utgangspunkt! M-Tech blir bra ellers kan kanskje sotinga og colaflaska fjernes?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 cola flaska er borte,og sotinga skal erstattes med proff soting rundt om.. er chrome lister som sitter på som er lakket svarte,også har det begynt å ruste.. så jeg vil ha tak i svarte lister,som heter shadowline lister etter det jeg har fått høre.. men det kan være feil :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 cola flaska er borte,og sotinga skal erstattes med proff soting rundt om.. er chrome lister som sitter på som er lakket svarte,også har det begynt å ruste.. så jeg vil ha tak i svarte lister,som heter shadowline lister etter det jeg har fått høre.. men det kan være feil :) Jeg har ikke chrome lister på noen av mine e36'r, og har heller aldri sett det på noen e36'r.. Vet det finnes på e30 da, men trodde ikke det fantes på e36.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 hvor sitter chromelistene dine da? shadowline blei borte med e30 etter det jeg husker ihvertfall.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 de listene sitter rett over ruta.. har flasset av svart lakk og har begynt å ruste.. ser ut som chrom som er under,er nå blankt der.. Noen som har svarte nyrer eller m3 speil til salgs? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hva i all verden har skjedd med deg? :iconsm hehe :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Fint utgangspunkt dette her! fete seter også ;) godt du skal ha proffsoting istedet for denna billig sotinga ^^) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Selg setene dine til meg! Kan bytte i sportseter med mellomlegg? Vær så snill?!:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hva i all verden har skjedd med deg? :iconsm hehe :P ble lei av golf så da ble det bmw:P hehe.. men skal nok ha meg at noe vag en gang i framtiden:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 I Går fikk jeg forsinket julegave av verdens beste kjæreste :) M3 Frontfanger og øyelokk.. wee :):):) Hadde bilen på eu kontroll for 2 uker siden,gikk ikke så altfor bra.. fikk noen mangler: - Hovedlys måtte byttes ut pga fukt - Dårlige dempere på begge sider foran - Dårlige bremseskiver begge sider foran - Eksoslekkasje - Batteri ikke festa - Og noen lyspærer Har handlet inn litt diverse fra koed nå så får ordnet dette,har også kjøpt nye hovedlys av en kamerat,mangler bare dempere men skal ha justerbart senkesett så prøver heller å finne det,så om det er noen som veit om det så si ifra :) M3 Fanger og øyelokk også kjøpte jeg facelift grill og M3 speil på koed Kjøpte også nye emblemer og nye blinkere på skjermen Bremsedeler Kjøpte også bakrutesenker og M3 list før jul som er blitt lakkert Og interiøret er ikke til salgs :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Detta blir bra vettu! huske å ta bilder når det er montert da ;) Mye ga du for fangeren og speila på Koed.dk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Detta blir bra vettu! huske å ta bilder når det er montert da ;)Mye ga du for fangeren og speila på Koed.dk? Blir nok mye bilder når det er på,men fangeren kjem ikke på før snøen er borte,så litt lenge til enda :S Fangeren ble kjøpt på Styling Tech ga 3000 kr for den, og speilene kosta 800 kr + moms på koed,er med varme og er elektriske :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Blir nok mye bilder når det er på,men fangeren kjem ikke på før snøen er borte,så litt lenge til enda :S Fangeren ble kjøpt på Styling Tech ga 3000 kr for den, og speilene kosta 800 kr + moms på koed,er med varme og er elektriske :) Ja, kanskje like greit å vente.. Får M-tech fangern min iløpet av 2 uker men min skal på ganske kjapt, da den orginale er ganske stygg.. Okei, da spørs det nok om det blir M3 speil på meg også ;) er det plug and play koblinger eller må de moddes på plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja, kanskje like greit å vente.. Får M-tech fangern min iløpet av 2 uker men min skal på ganske kjapt, da den orginale er ganske stygg.. Okei, da spørs det nok om det blir M3 speil på meg også ;) er det plug and play koblinger eller må de moddes på plass? det blir saker:) Er plug and play tru jeg.. veit ikke hvor mange ledninger det er på org speil jeg men,er nå bare en kontakt bak på m3 speilet,med 4 små ledninger inn på den kontakta.. :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 det blir saker:) Er plug and play tru jeg.. veit ikke hvor mange ledninger det er på org speil jeg men,er nå bare en kontakt bak på m3 speilet,med 4 små ledninger inn på den kontakta.. :) Hmm, riktig.. da er det sikkert bare å plugge de i :) bestiller meg en pakke fra Koed.dk snart jeg å, også vurderer jeg speilene men tenkte å høre med noen som har de først.. så takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg