GTI_Biatch Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Hmm, riktig.. da er det sikkert bare å plugge de i :) bestiller meg en pakke fra Koed.dk snart jeg å, også vurderer jeg speilene men tenkte å høre med noen som har de først.. så takk for svar! okay.. bare hyggelig :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 neinei :P du og slik wannabe? :D Blir sikkert pent detta! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Ikke skjedd stort mye her,men har fått på m3 fanger da :):) er ikke lakket enda men.. og bilen trenger serriøst en senking,men dårlig råd siden jeg har flytta så blir bosch senk så fort jeg får på sommerskoa tenker jeg :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hmm, riktig.. da er det sikkert bare å plugge de i :) bestiller meg en pakke fra Koed.dk snart jeg å, også vurderer jeg speilene men tenkte å høre med noen som har de først.. så takk for svar! De speila fra koed er bare å plugge på, tar 10 min å skifte de...har hatt de speila i godt over et år, funker som bare faen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 De speila fra koed er bare å plugge på, tar 10 min å skifte de...har hatt de speila i godt over et år, funker som bare faen. Dæ æ saker:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg