Bjørgvin Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Ja det er knappen for tåkelys foran som lyser selv om den ikke er inne. Innbiller meg at det er fordi de ikke er koblet på. Er vel de som var via den firkantede kontakten til originallyktene. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 fikk nytte for den tråden her :D nå er det rett ned i garasjen å fikse :P neste uke :/ Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det er jo det som er flott med forum! Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det er jo det som er flott med forum! Hehe ja er det :D Så du koblet de svart ledningene med den svarte? og di røde ledningene med den hvite? :) Så funket Angel Eyes'n ordentlig? :D mvh Chruickshank Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Ja. Men ikke koble de sammen igjen slik den hvite og svarte får strøm igjen til lykta. Du kan si at angeleysene skal gjøre jobben til parklysene. Du kan se dette på de to bildene jeg postet tidligere i denne tråden. Første bildet koblet jeg strøm på alt igjen. Da ble det baluba. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg