BOS Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Bilen tilhører dama til kompisen min, så jeg veit ikke noe mer enn det jeg skriver her!! Bilen er nylig eu-godkjent, ny reg. reim, ny skiver og klosser framme, sommer og vinter hjul. Bilen har gått 200100 km. Dette er en helt ypperlig bruksbil, billig i drift!!! Pris: 8000,- eller bud!!! Ring Odd Arne på 92846002 for mer info!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Eier er åpen for bud!!! Det må vel være noen som trenger en driftsikker vinter bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hvorfor heter bildene "golf cl"? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by bjirn Hvorfor heter bildene "golf cl"? Fordi de ble lagret kjapt under bilder som jeg hadde fra før!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg