ClusterOne Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Fant du ut av dette? Har en kompis som har 7500 spilleren og som gjerne ville ha personlig bakgrunnsbilder -må man ha kabel til PC, eller holder det med å brenne det på en CD? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjusen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Heisann Jeg trodde man trengte kabel, men er ikke sikker nå gitt:p Leste dette på pioneer.no " Pioneer introduserer PC-Link kit, den nyeste måten for å oppgradere din bilradio opplevelse. Du kan bruke dine digitale favorittbilder (BMP, JPEG og PNG format) eller digitale videofilmer (AVI format) for å lage egne OEL display animasjoner. Last ned programmet i fra linken under, lag en CD-R og sett den inn i spilleren. Ferdig! " Men ser på denne linken så ser jeg dette: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=431 Så nå er jeg sannerlig meg ikke sikker gitt..hehe Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Har nå laget noen bilder i .lkd format og brent dem over på en CD-R Skal teste om det virker iløpet av helga. Etter som jeg forsto det skulle man bare putte plata i spilleren og så skulle det lastes inn automatisk. På min 9400 må jeg i alle fall ha kabel og PC Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 På DEHP7500 skal det la seg gjøre å legge inn egne snutter kun ved hjelp av CD-R....på DEHP9400 må du benytte PC-link kitet... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling90 Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 På DEH-P9800BT så må du skru av spilleren for så å holde inn EQ og LIST til enheten går i nedlastningsmodus da putter du bare inn cden med bilder å sånn så når den er ferdig trykker du bare på ejekt å voila da har du bildene dine inne. :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 på avic x1bt må du gå inn på noen menyer for å velge "last opp bilder fra cd.." Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Forstått det slik at man må putte i cd når spiller er av og holde inne 6. Driver på å prøve å finne ut av dette programmet selv nå... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg