Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Har ikke cosworth, men brodern har, og vi er blitt ganske gode venner etter han kjøpte seg det:) Her er noen bilder av prosjektet som tok laaaang tid. Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 mekke mekkke mekkke mekke Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 bensin må vi ha... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Motoren ja..... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 La det svinge la det rokken roll..... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 endelig begynner ting å skje..... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 ......:) Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Shiftlight, engine monitoring......masse knapper og dupperditter til diverse....ja.......min favoritt er nok den som sitter under til venstre for rattet..... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 En fornøyd kar.... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 endelig på hjul.......:) Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 et til... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Så har det seg sånn: gla og fornøyd og endelig ferdig med kjerra ble det en liten tur til sverige....handletur. Og tror du faen ikke på vei hjem så smeller det en løk fra belgia inn i ræva på bilen slik at vi hopper framover og treffer i fra tyskand eller noe sånt med fronten.....:mad: :( :mad: :eek: :eek: satan i helvete. Dem kunne ikke et kløyva ord engelsk i tillegg......artig. Joa bilen er litt retta opp og står as we speak på lakkeringsverksted å blir hellakkert. Nok om det. Bilen er ferdig i løpet av uka regner jeg med, og som jeg gleder meg..........:D Det skal visst være rundt ca 400+ uten nos. Ikke mine ord, men kan nesten virke sånn ja. Ønsker dere spec så kan jeg snakke med brodern. Ønsker dere rimelige deler til cosworth så kan jeg hjelpe dere med det. bare spørre...... Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Prikken Så har det seg sånn: gla og fornøyd og endelig ferdig med kjerra ble det en liten tur til sverige....handletur. Og tror du faen ikke på vei hjem så smeller det en løk fra belgia inn i ræva på bilen slik at vi hopper framover og treffer i fra tyskand eller noe sånt med fronten.....:mad: :( :mad: :eek: :eek: satan i helvete. Dem kunne ikke et kløyva ord engelsk i tillegg......artig. Joa bilen er litt retta opp og står as we speak på lakkeringsverksted å blir hellakkert. Nok om det. Bilen er ferdig i løpet av uka regner jeg med, og som jeg gleder meg..........:D Det skal visst være rundt ca 400+ uten nos. Ikke mine ord, men kan nesten virke sånn ja. Ønsker dere spec så kan jeg snakke med brodern. Ønsker dere rimelige deler til cosworth så kan jeg hjelpe dere med det. bare spørre...... hoho hva er forsikringa på denne kjerra? ca en million i året? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Ja skulle nesten tro det. Han betaler vel 13000 i året. er ikke helt sikker men tror det er noe sånt. Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Prikken Så har det seg sånn: gla og fornøyd og endelig ferdig med kjerra ble det en liten tur til sverige....handletur. Og tror du faen ikke på vei hjem så smeller det en løk fra belgia inn i ræva på bilen slik at vi hopper framover og treffer i fra tyskand eller noe sånt med fronten.....:mad: :( :mad: :eek: :eek: satan i helvete. Dem kunne ikke et kløyva ord engelsk i tillegg......artig. Joa bilen er litt retta opp og står as we speak på lakkeringsverksted å blir hellakkert. Nok om det. Bilen er ferdig i løpet av uka regner jeg med, og som jeg gleder meg..........:D Det skal visst være rundt ca 400+ uten nos. Ikke mine ord, men kan nesten virke sånn ja. Ønsker dere spec så kan jeg snakke med brodern. Ønsker dere rimelige deler til cosworth så kan jeg hjelpe dere med det. bare spørre...... fy fan så sur, etter så mye jobb... :mad: Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg