Dyspros Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hei, jeg har prøvd å lete på nettet og i boken som fulgte med bilen, men jeg klarer ikke å finne ut hva den ene lampen som ligger ved turtelleren er for noe. Den ser ut som et hjul med spor, tenkte det kanskje var noe antiskrens eller noe, men bilen sklir nå som det er snø, så tipper det ikke er det det er... Den er oransje/gul og kommer på akkurat som airbag lampene når man fyrer opp vidunderet. Bilen er en Ford Fiesta 99 mod, 1,25. Håper noen kan hjelpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 ABS kanskje ? Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegvill Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 Hei, jeg har prøvd å lete på nettet og i boken som fulgte med bilen, men jeg klarer ikke å finne ut hva den ene lampen som ligger ved turtelleren er for noe. Den ser ut som et hjul med spor, tenkte det kanskje var noe antiskrens eller noe, men bilen sklir nå som det er snø, så tipper det ikke er det det er... Den er oransje/gul og kommer på akkurat som airbag lampene når man fyrer opp vidunderet. Bilen er en Ford Fiesta 99 mod, 1,25. Håper noen kan hjelpe :) Antispinn... Siter http://photobucket.com/albums/v73/vegvill/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg