Hansh Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hei alle sammen! Skal kjøpe meg bil, og har bestemt meg for Golf. Jeg tenkte og bruke rundt 40 000,- på bilen og stylinga tilsammen. Men jeg trenger tips fra dere der ute som faktisk kan bil! Og til alle's opplysning, jeg har ikke bestemt meg om det blir golf 3/gti eller pink floyd, vil bare gjerne høre tips fra dere ang type bil, styling osv.. gjerne litt lenker hadde vært kos. Vet dette er typisk nybegynner tråd, men man må jo starte et sted! Hadde blitt utrolig happy for gode svar for dere som kan dette! Til moderator: Har jeg lagt denne tråden i feil "Kategori" er det bare og flytte den. Mvh, Hansh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 feil side du legger innleg på du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hehe :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 gå inn på http://www.maxan-tuning.net å autospar.no så finner du lirr kos ting til golfen;) kan golf har du da? mi 2 har golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Skal som sagt kjøpe en som jeg skal kose litt med, hehe.. har kjørt en del golf så er rimelig sikker på at det blir en golf ja.. takk for linken! Skal bli morro! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Om du ikke skal ha golf så kan du jo altids se på en peugeot 306/106;) artig små krabater som går gått! samt billigere forsikring... bare tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 kjempe bra med tips! bare å slenge opp billig biler som går bra til prisen ovenfor.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg