cebusupra Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 jeg er akkurat naa her paa filippinene og har mye vanskeligheter med keyboardet og deler. gaar hvert aar til norge saa jeg kan kjoope deler. jeg trenger aa vite hvor man kan faa tak i billige eller deler for den saks skyld til min 1jz-gtte supra type-r?? det vil virkelig hjelpe. Siter driving a honda is like the special Olympics. you may be a winner but still a retard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 jeg er akkurat naa her paa filippinene og har mye vanskeligheter med keyboardet og deler. gaar hvert aar til norge saa jeg kan kjoope deler. jeg trenger aa vite hvor man kan faa tak i billige eller deler for den saks skyld til min 1jz-gtte supra type-r?? det vil virkelig hjelpe. antagelig så sliter du med dele leting i norge, da den supra utgaven du har er en japan utgave.. men få den til norge å registrer den.. da har du en one of a kind bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg