sandersen Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 http://www.i-doser.com/ Noen som har hatt noen erfaringer med denne? veit det høres heeelt bak mål ut men det virka ganske overbevisandes så jeg måtte laste det ned å teste http://thepiratebay.org/tor/3707782/IDoser_v4.5___All_Doses.rar å jeg veit det høres rart ut men reaksjonene på de forskjellige "dosene" var varierandes, veit ikke om det er meg som lurer meg selv eller om det greine faktisk funker litt.. å jeg var skikkelig pessemist til dette og last ned å test, å si åssen virkningen var på deg. men husk at headsett med bra kvalitet er krevd Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Prøvd det jeg.. Funka ikke.. Men er vel ikke akuratt fylla, da det skal lissom ha samme virkning som kokain/speed/hasj osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 spørs vel helt hvilken dose man bruker det ;) hehe lurer litt på den orgasm greia :p TVILSOMT at det funker gitt ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehehe testa den jeg, 50 min satt jeg forventningsfull, funka ei :\ men var anderledens effekt en heroin. hehe forresten, tenk å tatt overdose på cyberskudd :D Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 spørs vel helt hvilken dose man bruker det ;) hehe no shit!? Det jeg prøvde å komme frem til er at det ikke er fylla:P Men nå husker jeg ikke helt om det var noen "alkohol" "dose" der så.. På tynn is nå kjenner jeg.. over og ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 prøvde det her jeg og.. 60min med a-bomb. eneste jeg merka var at jeg var litt hissigere enn vanlig. noen som sa du måtte ha prøvd det før eller no BS:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehehe, jeg testa "quick happy" ja jeg blei faktisk happy... når den irriterandes pipelyden endelig var over!! angry2 Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Benjamin, nå må du gå å legge deg.. Hilsen Mamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg burde vist det var deg egentlig! :) men matcha ikke helt med "nissan" og "solkysten" ^^ jaja go natt mamma ;) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 ingen fler som har testa / vill teste? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Når vi først er inne på lyd, så husker for noen måneder siden at jeg leste i ei nettavis om lydfiler som gjør ditt stereo-headsett til surround-headsett. Var dritfett å høre disse lydklippene om fyrstikkmannen og andre. Men finner ikke disse igjen. Noen andre som vet hvor man finner sånne lydfiler? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
my2lk Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Funket helt det der,,,, helt syyykt.. jeg ble så skjeiv, er nesten skjeiv enda. Jeg kjørte på en sau rett etter den der. helt SINNSYKT!!!!!!111 Siter All hail BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 OMFG SERIØST?!?! hvem dose testa dua?! jeg vill og kjøre på sauer!!! Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Når vi først er inne på lyd, så husker for noen måneder siden at jeg leste i ei nettavis om lydfiler som gjør ditt stereo-headsett til surround-headsett. Var dritfett å høre disse lydklippene om fyrstikkmannen og andre. Men finner ikke disse igjen. Noen andre som vet hvor man finner sånne lydfiler? Her er jo noe i samme gata.. Dog er man avhengig av ett headset og man må lukke øynene. Fungerer slik http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_recording Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 jævli tøff virtual haircut :) Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg