high octane Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 I såfall er det noe ganske galt med min bil. Vurderer E60 snart da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 De samme dekkene er ikke alltid like bra på alle biler. Dvs. Yokohama dekk fungerer gjerne bra på en BMW E60 men ikke på en Audi A4. Jeg tar dekktester med en stor klype salt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 De samme dekkene er ikke alltid like bra på alle biler. Dvs. Yokohama dekk fungerer gjerne bra på en BMW E60 men ikke på en Audi A4. Jeg tar dekktester med en stor klype salt. Enig med du. Noe annet er kjørestil.. Det er vanvittig forskjell på et vinterdekks egenskaper under forskjellig typer juling. Min E39 520ia er ganske snill på vinterføre,så lenge jeg er litt omtenksom. Antispinn er ote bare i veien, men med steptronic og piggdekk har jeg enda ikke stått fast eller fått mange skumle runder.. (første vinter med bilen,men allikevel..) Klart litt smalere dekk kunne hjulpet deg en smule da... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 BMW tar seg utmerket godt frem på vinterføret. Vektfordelingen gjør at den er mye bedre enn biler med forhjulstrekk. Man kan få en ufrivillig sladd hvis man er uoppmerksom. Men kjører man med antispinn pleier det ikke være noe problem. Jeg hadde E34 525i med manuell, uten antispinn og piggdekk. Har 30 meter med isbelagt oppkjørsel. Det var skjelden noe problem. "Vis vett, ligg brett" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg