Villstyring Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Da har vi fått et nytt familiemedlem, gitt! BMW 523ia som har gått 125.000.. helt greit utstyrt. -elektrisk takluke -x2 el-vinduer -tiptronic -automatisk klimaanlegg -18" //M felg (på vinter faktisk) -BOSE stereoanlegg. Det er byttet alle foringer,stabstag og bremser. Bilen er tight og stabil å kjøre og automatkassa girer silkemykt. Skinninteriør(M5?),toning og coilovers kommer etterhvert. Jeg vurderer å kjøpe meg 19" AC-schnitzerfelger om ei lita stund. Bedre bilder kommer etterhvert. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Pen tralle dette, mer bilder:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Takk :D Flere bilder kommer til helga antageligvis! Fant forsåvidt ut at bilen var valsa. (proft utført!) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Jævla dritbil. Svineriet står i garasjen min med vannpumpehavari. Det er bare EN!!! dag etter at jeg sleit som et dyr for å få bytta hjullager på dritten. Skal ha 130.000 for den. Noen som vil kjøpe den?(mange slitedeler byttet) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Ikke uvanlig at vannpumpen gir seg etterhvert på M52 motoren, men den er jo ganske kurant å bytte. Få det gjort så har du en god bil lenge.. Må ikke gi opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Kjent svakhet på M52 motorene... minner meg på at jeg må bytte min :S Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Har plokka ut vannpumpa nå og den var temmelig gåen. Bare å stikke til Trondheim en snartur i morgen og prøve å skaffe vannpumpe og reimhjul. Må kjøre volvo v70 vinglekasse mens BMW`n er nede for telling. Fant ut det i sta at BMW er verdt det ekstra strevet når noe går til hellvete. 2000-modell volvo er jo rene gammelbilen i forhold. Noen som har noe peiling på chipping eller eventuellt kompressor på M52-motorene? Og hva i svarte gjør jeg med senkinga;fant ut at bilen har sånn nivåreguleringsgreier. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Sweet ride! Har en 520 av samme årgang, så alle erfaringer du gjør rundt utskifting av interiør til M5 vil jeg gjerne få høre om. Jeg har nettopp faceliftet min, med optikk og alt, så nå står det grå standardinteriøret for tur... bilder kommer! Men nok en gang; grattis! Svin-fin bil! Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Har plokka ut vannpumpa nå og den var temmelig gåen.Bare å stikke til Trondheim en snartur i morgen og prøve å skaffe vannpumpe og reimhjul. Må kjøre volvo v70 vinglekasse mens BMW`n er nede for telling. Fant ut det i sta at BMW er verdt det ekstra strevet når noe går til hellvete. 2000-modell volvo er jo rene gammelbilen i forhold. Noen som har noe peiling på chipping eller eventuellt kompressor på M52-motorene? Og hva i svarte gjør jeg med senkinga;fant ut at bilen har sånn nivåreguleringsgreier. Den nivåreguleringa gjelder kun lysene dine.. Har du Xenon? det er nemlig montert på akslingene, så det er ikke noe problem å montere senkesett... Prøv å sjekk KGK, de har bra senkesett til BMW. Jeg jobber på delelageret på Stenshagen Bil i Oslo, og gutta her sier det går fint. Chip er bortkasta, du får kanskje 10-15HK ekstra, men en feit Garrett-turbo,derimot.... Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 God bil=) Men grøftlysa mine har slutta å virke nå da, men det tar jeg til vårs når jeg har mer lyst til å gjøre andre ting enn å sove og jobbe. Noen som vet om noen som toner ruter profft i oslo-området? Skal senke og bytte til powerflexforinger utover nå. Men i oslo har vi den hellvetes forpulte snøen...18"vinterhjul SUGER helt jævli. Mærce w-124 på slitte sommerdekk er MYE bedre for å si det sånn. :worshipbm: Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Skriker etter senk den bilen der ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Joda, vet det og det skal den få når det blir vår. Vanskelig nok å komme seg fram på 18" vinterhjul. Den bilen der blir stående neste vinter..neste vinter blir det 4X4. Greit nok at det er gøy å kjøre sidelengs, men hadde vært greit å kjørt litt oppover også. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wacman Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Joda, vet det og det skal den få når det blir vår.Vanskelig nok å komme seg fram på 18" vinterhjul. Den bilen der blir stående neste vinter..neste vinter blir det 4X4. Greit nok at det er gøy å kjøre sidelengs, men hadde vært greit å kjørt litt oppover også. Du kan kjøpe mine gamle vinterhjul for 500,- Det er stålfelg med kapsler (OBOS-plater) og Nokian hakka piggdekk i 15"... :) Siter Bayer til folket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Joda, vet det og det skal den få når det blir vår.Vanskelig nok å komme seg fram på 18" vinterhjul. Den bilen der blir stående neste vinter..neste vinter blir det 4X4. Greit nok at det er gøy å kjøre sidelengs, men hadde vært greit å kjørt litt oppover også. Hmm.. dette skjønner jeg ikke umiddelbart. Min godt senka og svært stive E39 tok seg veldig bra fram på alt slags vinterføre med 18" vinterhjul. Hadde såklart gode dekk (Nokian Hakkapelita 4 piggdekk). Har man ikke gode dekk, så hjelper det lite om man kjører på 18" eller 15" :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg klarer meg fint med 18" og 225 dekk. Den er såklart ikke like rå på vinterføre som en Impreza men det er det nå ikke noen biler som er. Vi har en ganske heftig bakke og sving opp til huset her og det gikk ganske greit selv på årets værste dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg