waxman Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Jeg hadde min '92 MK2 på PKK i dag, og fikk en 2er-feil. CO gikk fint, men den var ingen lambda-verdi i det hele tatt. Dette er ting jeg ikke kan et kvekk om, så om noen kan forklare det i enkel tekst, blir jeg veldig glad... Tips til hva jeg kan gjøre, for å få lambda-verdien på 1,000 (i følge kontrolløren) tas i mot med STOR takk. EDIT: Da var kjærra godkjent. :cheers: Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 kan være lambdasonden som sitt framme i eksosen som er gåen... men det kan eg ikkje garantere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 kan være lambdasonden som sitt framme i eksosen som er gåen...men det kan eg ikkje garantere. Ja, det er absolutt en mulighet, men de snakket om at det også kunne være katalysatoren som var ødelagt. Forslag til hvordan man lett finner ut av dette? Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 viss katalysatoren er gåen, er det berre å skifte den ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 viss katalysatoren er gåen, er det berre å skifte den ut... Du tuller, right? Må jeg virkelig bytte den om den er ødelagt? Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 nei, trur ikkje det er muleg og fikse ein øydelagt katalysator, men eg trur heller ikkj e det er dyrt med ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg forsøkte meg med god, gammeldags ironi, men som kjent er ikke dette alltid like lett å oppfatte i skriftlige fora. Jeg beklager på det sterkeste. Tror jeg ender opp med å sette bilen hos Toyota på Skøyen. Orker ikke mer stress og mas med det lambda-helvete... Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teisen Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 oki... det er nok like greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg