Teigen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 har mistet lappen for litt over et år, trenger den egentlig ikke men sjefen r med på og undertegne (at jeg trenger den i jobb situasjon osv) tipps til sider med forklaringer på hvordan man skal skrive en god søknad eller noen her smom har erfaringer med søknader som har fått et bra utfall? alle tipps motas med stor takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 "Hei, Beklageligvis ble jeg fratatt førerkortet mitt i litt over et år, men siden jeg er eneste lege i Hokksundområdet, og det ikke finnes andre leger innen en radius av 100 km søker jeg med dette om å få tillatelse til å kjøre bil før beslagsperioden er fullført. Med vennlig hilsen (Teigen)" Vet ikke om dette passer for din del, med tanke på yrke, men tror du bør kunne henvise til noe lignende for å ha sjanse... Dessverre (eller heldigvis)! Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Løft opp telefonen, ring til politistasjonen og snakk med dem. Si at du nesten må ha lappen i jobb sammenheng. Si også at sjefen din kan skrive under på dokumenter og det vist det trengs eller at han kan komme en tur / ringe og si det selv at du må ha lappen Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Se også denne tråden. Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 der ja, thx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg