robin740 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Heisann Har en VW Golf 2 1.8 (1990 modell) Lurer på om det er noen som har en startmotor å selge? Et annet spørsmål som jeg lurer på er hvordan jeg får fikset bremsene? Jeg har skiftet bremsekraftforsterker og luftet bremsene, men tross dette har jeg 0 bremse effekt! Er litt kjipt å må bremse på brekket :p Har hørt noe om rep kit sett som man får kjøpt for noen hundrelapper. Noen som har erfaring rundt dette? Mvh Robin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 har en startmotor til 1.6motor. de er vel lik? 300+frakt edit: de er ikke lik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 har en startmotor til 1.6motor. de er vel lik?300+frakt Mener at det er forskjellig delenr på de. Men ikke 100% sikker. Har ikke boka er nå, men bør hvertfall sjekkes. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jeg har en startmotor fra 1,8l jetta' 1990 modell.. Så den er garantert lik;) Send pm hvis du trenger.. Siter - VW Golf VR6'93 - VW Golf 1,8'89 (utbedres) - VW Jetta 1,8GLi'90 (kræsja) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg