toyotajostein Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Heisann, jeg er en 16 år gammel gutt som kjøpte meg bil til konfirmasjonen :) Er veldig fornøyd med bilen, bare så det er sagt. Men jeg lurte på om noen der ute kanskje ville style bilen min i photoshop? Hadde vært utrolig kult:) Frie tøyler for alle som vil prøve seg, bidrag mottas med takk :D Funker ikke å legge inn bilde...angry2 men send PM så sender jeg deg bildet:D Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyotajostein Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/5165 Der er bilde:morph: Siter Toyota Corolla 1995 Mazda 323F 1996 - solgt Volvo 240 1988 - solgt Toyota Corolla 1989 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Jeg shoppet noe jeg,å dette er vel noe du kan gjøre enkelt selv da. Ikke akkurat noe "pimp my ride" da:p Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg