Audi_80/nsr_wannabe Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Har kjøpt M3 speil med elektrisk styring og blinklys. Er totalt 6 ledninger, 3 til blinklys å 3 til speil stying. Så tok jeg en titt på de gamle speila, der er det 5 ledninger. Så det jeg lurte på hva alle de er til? Første som slo meg, var 3 ledninger til styring, og 2 til varming av speila. Men har bare en bryter i bilen til varme av ruter og det er bak. Og de som har varme i speil har varme i frontrute, som går på samme knapp. Så da forstår jeg ikke hvorfor det er 5 ledninger, noen som kan hjelpe? Ringte til kverneland, men de kunne ikke hjelp meg. mvh. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Det er sikker varme i Speilene å bakruta på de bilene som ikke har i frontruta... Tøtta mi har en (SKR)opel, å den har varme i bakruta å speilan. Sikkert samme prinsippet på Ford å fler andre biler? Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Thomas ST200 skrev: Det er sikker varme i Speilene å bakruta på de bilene som ikke har i frontruta... Tøtta mi har en (SKR)opel, å den har varme i bakruta å speilan. Sikkert samme prinsippet på Ford å fler andre biler? På ford, går det på bryteren til frontruta. Så jeg vet ikke helt. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Kansje det er 1 ledning til å styre opp 1 ledning til å styre ned 1 ledning til å styre høyre 1 ledning til å styre venstre + 1 ledning til jording Det skulle bli 5 ledninger, å er speilet klargjort for varme, er det ei ledning ekstra... Eller er jeg heelt på tryne no? Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Jeg mener det er 1 jording, og 1 til styring til høyre/venstre og 1 til opp og ned. Men, kan jo stemme det, men er merkelig at det speilet må ha så veldi mange ledninger, iforhold til andre. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Var inne på kverneland idag, og på delelageret så mente de det var varme i speila. Og at på den bilen jeg hadde gikk speila og bakruta på samme knapp. Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas ST200 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Audi_80/nsr_wannabe skrev: Var inne på kverneland idag, og på delelageret så mente de det var varme i speila. Og at på den bilen jeg hadde gikk speila og bakruta på samme knapp. Ja men da va æ jo ikke så *nedsnydd* likavell da :p Siter Thomas ST200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg