espen_rs Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 veit ikke om det er noen innlegg tidligere ang det her jeg. Men kjøpte meg hvertfall en dvd spiller her om dagen (Alpine IVA-D105R. Kobla opp og alt var i orden inntil i stad. Dro ut spiller'n for å fikse på no, og når jeg satt den tilbake, funka ikke skjermen som den skulle.. Kommer opp en mld hvor det står noe om at skjermen er skrudd av pga bilen er på.. Noen som har vært borti dette problemet før? Og noen som har vært borti den spiller'n før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 "håndbrekk" kabelen har vel detti av :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 detti av hva? mener den aldri har vært kobla til noe, hvertall ikke til brekket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 da ligger den sikkert mot karosseriet ditt, eller en annen jording. ta ut spilleren og se om finner synderen. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg