joakim@hortensgutta Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Hei! Har en 1997 Mod Audi A3 med sentrallås. Men en ting som irriterer meg er at den ikke gir fra seg noe "tegn" når jeg låser / låser opp bilen. Er det noen enkel greie jeg kan kjøpe el. som gjør at lysene blinker eller at bilen lager en form for lyd? Hadde vært litt praktisk. Mvh Joakim Gjerde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Alarm på bilen? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Virker merkelig at den ikke har noe slik funksjon. Sjekket med et audiverksted om det finnes en innstilling for dette? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim@hortensgutta Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Nei, har egentlig ikke gjort det.. Ville høre om det var noen her som viste det først bare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 skal være mulig å koble seg på blinkelysene, sånn at de blinker når du låser og låser opp Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 skal være mulig å koble seg på blinkelysene, sånn at de blinker når du låser og låser opp Ja originalt så er den vel koblet til blinklysrelè vel? Men det går jo ann å koste på litt og montere alarm, da får man både blink og pip om man vil;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg