volvo240gl_1986 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 hei, jeg skulle instalere dette spillet på min data, men så måtte jeg jo ha en kode som står bak på mini manualen, men den er jo naturligvis borte da, er det noen som har den koden eller noen plass og finne den på? eller om det er en annen mulighet å få tak i den koden? mvh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Kan ikke finne noe kode bak på minimanualen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 er samma coden på alle de spillene:P husker jeg tok min fra butikken fra en reklame skilt:partyon: Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 prøv 89048 eller 32-UB-HP-8Q-3UKR Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg