Jefferson Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Noen som vet hvor frostpluggen sitter? Noen som har et triks for hvordan lufte kjølesystemet? Siter MOBU.NO -startsiden for mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har fått beskjed at det er Slangevarmer på denne årsmodellen. Skal få montert motorvarmer og kupevarmer på min 2000 mod til uka:) Trengs det når man er student i Alta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Hva er det Altamotor tar for jobben? Eller setter du den inn på et mekonomen verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har kjøpt meg DEFA-slangevarmer sett til min 99mod TDI. Monteringen av det ser jo ut til å være forholdsvis enkel. Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jefferson Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Slangevarmer ja. Det gjør saken litt enklere Siter MOBU.NO -startsiden for mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Alta motor tar 3995 ferdig montert for motor og kupevarmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg