Gå til innhold

Har kjøpt skolebil. Mulig å leie den ut til kjøreskoler?

Ranger emnet


Mazda 626

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt en 93-modell Volvo 240, som har gått som skolebil frem til nå nylig. Dette er en bil med ettermontert aircondition, og alt av ekstraspeil og pedaler følger med bilen. Bilen er i perfekt stand, uten noen feil!

 

Noen som vet om det kanskje finnes kjørskoler som er interessert i å leie bilen av meg, hvis man for eksempel har mangel på kjørebiler? Er dette noe som i det hele tatt kan være aktuelt?

 

Ideer rundt dette mottas med takk!

 

Med vennlig hilsen

Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er en ALT for gammel bil for kjøreskolene.... den har hverken ABS, antispinn, kjøre-egenskaper, etz.... Og mange kjøreskolelærere skal jo sitte på der hele dagen, de vil nok da gjerne like å sette seg inn, og ikke nødvendig vis i en gammel 240 gitt:)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom glattkjørings-objekt da.. ;) Tror jeg hadde hatt det kjempegøy ;)

 

men...de som ikke veit åssen bil det er, vil nok rynke på nesa over 70-talls utseendet..hehe

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo egentlig perfekt vil nå jeg si! stort sett ingen i dag som har råd til å få en førstebil som ligner den de har på kjøreskolen.! jeg mener det er best å lære seg å kjøre på gamle måten! he.. men enig med de andre at det er nok ingen kjøreskoler som vil låne den men er nok kanskje noen 16-18 åringer som skal øvelseskjøre og ikke får låne pappa sin bil + pluss at pappa også kanskje vil kunne bremse;)

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom glattkjørings-objekt da.. ;) Tror jeg hadde hatt det kjempegøy ;)

 

men...de som ikke veit åssen bil det er, vil nok rynke på nesa over 70-talls utseendet..hehe

 

De som ikke veit hvordan bil det er burde ikke få lov til å kjøre.

Renault Mégane 1.6

DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5"

[X]Toyota Carina II

[X]Volvo 740 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår