bmw316turbo Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei, jeg har en golf 3 med 90 hk.. mulig å få litt mer hk i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Ja, klart det.. Sugemotortrim(N/A): * Plane toppen 0,5-1mm * Trimkam f,eks 268 - 270' * Justerbart kamdrev * Lette svinghjul * Lettvektsreimdrev * Chip Turbo: Ferdig turbokit eller bruke en eller annen Turbodiesel eksosmanifold og turbo + litt sveising.. Men, når alt kommer til alt så blir det dyrt å N/A trimme, en kam koster ned i 6-700.- Men, etter det så blir det fort litt dyrere, og da hadde det kanskje vært liksågreit å kjøpt seg en 2,0 8v eller 16v:) Videre så er ikke Monopointinnsprutet du har kjent for å være spesielt trimvennlig, er vel begrenset hvor mye bensin den klarer å levere.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316turbo Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 tenker bare på litt! turbo blir litt voldsomt :P hehe.. hvor kan jeg skaffe kam/chip og dette her? har du internett side? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 tenker bare på litt! turbo blir litt voldsomt :P hehe.. hvor kan jeg skaffe kam/chip og dette her? har du internett side? Velox Motor Bildon Motorsport Osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316turbo Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Velox MotorBildon Motorsport Osv.. har du noen norske sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 har du noen norske sider? Ja, Velox er Norsk... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw316turbo Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Ja, Velox er Norsk... hehe, andre norske sider mente jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 hehe, andre norske sider mente jeg ;) Tja, http://www.Kollevold.no selger, men dollarkursen er så lav for tiden at jeg vil nesten påstå at du er dum hvis du ikke kjøper fra f,eks USA, men bare nesten;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg