civic blue edition Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 :hello: gamle god bilen min jo :hmmmmmmmmm: vær nå snill med den.............. og ikke mobb vingen.........bedre enn den forbanna king size shiten......men that's me....... Den er i di beste hender! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cilla Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 liker ikke at babyen min blir gjort noe feil med vet du ;) fader at det ble slutt og jeg aldri fikk fullført det prosjektet....so many plans.......må si jeg ikke helt likte planen om lakken......sleit lenge for å finne den sykt perverse fargen du har på den nå........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 liker ikke at babyen min blir gjort noe feil med vet du ;) fader at det ble slutt og jeg aldri fikk fullført det prosjektet....so many plans.......må si jeg ikke helt likte planen om lakken......sleit lenge for å finne den sykt perverse fargen du har på den nå........... Hehe.....:) Ja...KVINNFOLK! :) Trur d blir brah jeg....hvit perlmor me svarte lykter rundt om! tror d blir meget brah! :) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cilla Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 du....her snakker du med et jævla kvinnfolk som har slitt nok timer i garasjen for den bilen.......så ikke så frekk her..... har gitt deg et godt grunnlag har jeg ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 du....her snakker du med et jævla kvinnfolk som har slitt nok timer i garasjen for den bilen.......så ikke så frekk her.....har gitt deg et godt grunnlag har jeg ikke? En spøk! :) slapp av! ;) joda...grunnlaget er bra d! :) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cilla Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 heheeh vart skræmt du gitt? bare ta godt vare på bilen! sister civen jeg solgte er jo faen ikke til å kjenne igjen....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 heheeh vart skræmt du gitt? bare ta godt vare på bilen! sister civen jeg solgte er jo faen ikke til å kjenne igjen....... Skeptisk! :) Ja den blir tatt godt vare på! :) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cilla Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 håper du skjønner meg....min gamle god bil.....klart jeg er skeptisk......også er du faen ikke gamle karen heller......kan være plastic fantastic for alle penga da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 håper du skjønner meg....min gamle god bil.....klart jeg er skeptisk......også er du faen ikke gamle karen heller......kan være plastic fantastic for alle penga da...... Jeg gir meg ikke med denne biln før den er perfekt! :) Min "mentor" har bygget norges råeste audi...værtfall en av di! Morten Hansen...han er med å veilede! han er perfektsjonist og jeg får ikkje sette merke fra Mdesign på den hvis det ikke er bra nokk! Så dette er ikke noe tull! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cilla Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 høres bra ut...! hva er planene motormessig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg gir meg ikke med denne biln før den er perfekt! :)Min "mentor" har bygget norges råeste audi...værtfall en av di! Morten Hansen...han er med å veilede! han er perfektsjonist og jeg får ikkje sette merke fra Mdesign på den hvis det ikke er bra nokk! Så dette er ikke noe tull! ;) Sån skal det låte ;) Ja bilen din trengte seg en liten "service" kan man si ;) Men du må jo få fiksa det bilforum navnet ditt når dein bli hvit perlemor...blue edition bli jo en smule feil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Sån skal det låte ;)Ja bilen din trengte seg en liten "service" kan man si ;) Men du må jo få fiksa det bilforum navnet ditt når dein bli hvit perlemor...blue edition bli jo en smule feil hehe Enn liten?? :) Er jo kun panseret, plasmaskiven og karnskje rattet som kan gjennkjennes når vi er færdig! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da var lyktene bestilt! ;) Tror d blir brah! ;) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic blue edition Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Da var stylingen i hus! :) Var rask å prøve! ;) Dette tror jeg blir meget bra! :D Marius og Morten himself! :) rett til brygga dr bilen står for prøving! :) Siter Honda Prelude 85.mod 1.8 16v (står til rusting) Volkswagen Golf 88.mod 1.6 (SOLGT) BMW 520i 87.mod (SOLGT) Honda Civic 92.mod Hatchback (Sommerbil/showbil) Mitsubishi Pajero 86.mod 2.5 TD (Vinterbil/trekkbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Har det skjedd noe med denne bilen? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg