johnhell Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Heisann Jeg har kjøpt meg en Xantia, og skulle hatt et bra anleggg i denne. Det bør helst ikke koste mer enn 3000kr, så dette begrenser seg selvsagt. Jeg har en Pioneer DEH-P77MP fra før , så jeg har ikke tenkt å kjøpe ny spiller. Jeg har veldig lite greie på forsterkere, så jeg vet ikke forskjell på 2 og 4 kanals feks. Bilen har fra før 2 diskant framm, og en høytaler i hver dør. Jeg har mest lyst å bruke kjøpe nye høytalere til dørene og diskanten, og eventuelt kjøpe en forsterker og sub? Hva har dere av forslag? Helst ikke mer enn 3000kr foreløpig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 feilpost.. dette er ikkeno prosjekt! :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piss-shivers Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 For det første er det en feilpost, skulle vært under generell bilstereo. For det budsjettet ville jeg ikke kjøp noe annet enn et frontsett og en 2 kanals forsterker. Antall kanaler sier noe om hvor mange høyttalere som kan kobles på. Har du en 2-kanals forsterker kan du montere ett frontsett på den. Frontsett består av 2 diskanter og 2 elementer, du strekker en høyttalerkabel fra hver kanal i forsterkeren, disse strekkes frem til ett delefilter som følger med frontsettet du kjøper. Fra delefilteret er det 2 utganger, en til hver høyttaler. http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=272 eksempel på ett sett fra Infinity... du kan se litt rundt... Det skal gå ann å finne en forsterker på rundt 200W til 1500 kr. Hva du enn gjør ikke kjøp halve biltema bare pga det er billig, det blir mye bråk og lite lyd. Kjøp heller noe som holder og noe du kan være fornøyd med.. Siter Nissan Primera 2.0 Optima - For tiden uten lappen JBL - RF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg