Gå til innhold

Om det å importere drømmebilen

Ranger emnet

noldeeus

Anbefalte innlegg

Elsker disse bilene. Hadde det ikke vært for pris i forhold til alder, så hadde jeg importert det istedenfor s13.

Lykke til. Norge trenger flere biler av dette kaliberet.

Har alltid hatt sansen for ae86, og spesielt levin

Sjekk ut disse!!

gallery%2Farticles%2FToyota%20Corolla%20AE86%20Martin%20Harjani%2F002%2Ejpg

Link til flere bilder

gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Hasselgren%2F003%2Ejpg

Link til flere bilder

gallery%2Farticles%2FToyota%20Corolla%20AE86%20Ron%20Ng%2F004%2Ejpg%2Ejpg

Link til flere bilder

gallery%2Farticles%2FToyota%20Corolla%2086%20Ron%20Woo%2F001%2Ejpg

Link til flere bilder

gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Dean%2F12%2Ejpg

Link til flere bilder

gallery%2Farticles%2FMidnight%20Run2%2FAllen86%2F01%2Ejpg

Link til flere bilder

Ble litt mange bilder av både Levin og Trueno, men måtte bare benytte sjansen til å vise dere disse :D

-Niclas

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona-B-Power: Det er nesten sånn ja, bare at jeg skal ha en Levin. Skal ikke være så horet opp heller da. For all del. :S

eiriksmil: Jeg tenkte faktisk tanken på å la dem gjøre jobben, men er redd for at de kommer til å ta så utrolig masse. Og når jeg gikk på need4speed.no i stad så ser jeg at siden dems kanskje er lagt ned... :w00t Håper de bare skal oppdatere siden.

Mener han tok ca 10.000 kr for å ta inn min bil.

Kan anbefale Per Christian på det varmeste. Siden hans er ikke nede.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del fine Corollaer. Men jeg har syns absolutt at Levin er den fineste av dem<3

Hva angår import, så blir det ikke til at jeg importerer selv ihvertfall. Har sendt en epost til Per Christian, men har ikke fått noe svar siden i går kveld. Tenkte jeg skulle ringe med han og høre i morgen hvis jeg ikke får noe svar utover dagen.

Har også snakket med en på vestlandet som skal selge en bil som visstnok skal være veldig bra, som har rullet 260.000. Han skal ha 95k for bilen (men tror denne er litt prutbar). Uansett syns jeg kanskje at det er litt mye forlangt for en slik bil.

Hva angår hvilke av Levin typene jeg har lyst på (2 eller 3 dørs) har jeg åpnet øynene litt for 2 dørsen, men er veldig usikker.

Hvis Per Christian syns den som står i Sveits er en fornuftig bil så tror jeg nok at det ender med at jeg satser på den.

Takk for all engasjement og svar :)

EDIT: Legger ved bilde av Levin 3 dørs og 2 dørs versjonen.

3 dørs:

ae86_levin.jpg

2 dørs:

img10582579311.jpeg

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en del fine Corollaer. Men jeg har syns absolutt at Levin er den fineste av dem<3

Hva angår import, så blir det ikke til at jeg importerer selv ihvertfall. Har sendt en epost til Per Christian, men har ikke fått noe svar siden i går kveld. Tenkte jeg skulle ringe med han og høre i morgen hvis jeg ikke får noe svar utover dagen.

Har også snakket med en på vestlandet som skal selge en bil som visstnok skal være veldig bra, som har rullet 260.000. Han skal ha 95k for bilen (men tror denne er litt prutbar). Uansett syns jeg kanskje at det er litt mye forlangt for en slik bil.

Hva angår hvilke av Levin typene jeg har lyst på (2 eller 3 dørs) har jeg åpnet øynene litt for 2 dørsen, men er veldig usikker.

Hvis Per Christian syns den som står i Sveits er en fornuftig bil så tror jeg nok at det ender med at jeg satser på den.

Takk for all engasjement og svar :)

EDIT: Legger ved bilde av Levin 3 dørs og 2 dørs versjonen.

Per Christian er noe overarbeidet, så det enkleste er å prøve pr. telefon. Han klarer ikke å svare på alle mailene han får like kjapt.

PC er svært nøye med tilstanden på bilene han tar med tilbake til Norge. Jeg husker han ringte meg og var opprørt over at selger hadde opplyst en kilometerstand som var 2000 km lavere enn det reelle, og han vurderte derfor å la den stå igjen. Etter en liten diskusjon ble det allikevel kjøp, og bilen min har det ikke vært noen som helst problemer med.

Lykke til! Fet bil du har lyst til på ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider