knutN Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ingen som har litt bilder av skylinene deres ?:fatality: Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Kommer bilder så fort den er inne i landet:) Har noen nå og, men de gir feil inntrykk, da den ikke kommer til å se slik ut når den ankommer. Forøvrig en Skyline R33 GT-T GT-R Look. 95mod. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jasså Tsbusa, du også skyline eier? morro. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jasså Tsbusa, du også skyline eier? morro. men bilder, det klarte du ikke å legge ut? Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 men bilder, det klarte du ikke å legge ut? fælt å du maser da! Her må det nok shines litt Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 fælt å du maser da! hehe sjekk guffen er nysgjerrig Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 min 96mod R33 GTS. Forøvrig til salgs 119000,-:worshipnissan Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 jasså Tsbusa, du også skyline eier? morro. Tjah, hehe, hivi meg på "bølgen" jeg også....:) Noen bilder slik den ser ut nå: Blir montert GT-R spoiler på den, og 6P veltebur. Noen må vel snart stifte et "Nissan Skyline Owners Norway" klubb? hehe:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Nice car. om du vil ha RB26DETT så vet jeg om en som har en til salgs, komplett med ledn.nett. hvorfor bare 6 punkt? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hva med å ikke sette på spoiler? Tror det kan bli tøft! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 njaaaaa, er i utgangspunktet ikke intr i og sette på spoiler på R32n, ser bedre ut uten ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du må løøøfte røyken ealoken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 hehe, vi får se hvordan prioriteringene blir lagt opp. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Nice car.om du vil ha RB26DETT så vet jeg om en som har en til salgs, komplett med ledn.nett. hvorfor bare 6 punkt? Ikke verst! Vi får se når den kommer til landet, hva som blir planene med den da. Tjah, var ganske stor prisforskjell mellom de, men mulig jeg ombestemmer meg og tar "fullt" veltebur istedet. Hva med å ikke sette på spoiler? Tror det kan bli tøft! Jeg liker best R33 med GT-R spoilern, jeg synes den blir så "tom" bakpå, og man må jo såklart løfte røyken! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 flere skyline bilder hadde vært fint Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg