Papi. Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Det tipset eg har, kjøp deg ein billeg, men driftsikker bil fyrst. Gjerne heilt standard bil, av kvasomhelst merkje, men som er driftssikker. Køyr også gjerne mor din og far din sin bil for å få litt variasjon, og finn ut kva du føretrekkjer. Nokre trivst best med framhjulstrekk, andre bakhjulstrekk, eller firhjulstrekk. Fire- eller to-dørs, elektriske vindauger, motorkraft, moglegheita til å skru på om du evt. interesserar deg for dette, turbo-bil om du vil ha det. Fyrste bilen må gjerne bli ein bil du kan bruke til å bli kjent med begrepet og objektet bil, for så å ta steget til å bli meir avansert seinare. Skal ein god del til for å treffe innartiaren fyrste gong ein skyt, same kor mykje informasjon du har lest/sett og uansett kor mykje du har sett deg inn i den aktuelle situasjonen. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 av bilene som er nevnt ville jeg gådd for volvo stasjonsvogna, eller mazda 323, det er biler som går uendelig, har aldri skruet på en mazda, men det har jeg på golf, så golf anbefales ikke, Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 volvo s40 er en god bil! har selv en 96mod som går og går. 115hk i 1,8l utgaven, og du burde finne et greit eksemplar til rundt 50 store. sjekk at bremseskiver og klosser ikke er for slitte hvis du kommer over en. de slites sabla fort. Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg