tofter Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Jeg har målt i kontakten til motoren, og det er kun spenning når jeg trykker på "ned knappen". Så enten er det brudd ett sted eller så er det en styringsboks eller noe sånt som er gåen(?). Noen som har vært borti det samme og har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Det letter en del hvis du sier hva slags bil du har. Men kan si på generelt grunnlag at det nesten bestandig er bryteren. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Er en Renault Laguna 95mod. Kan sjekke måle litt på bryteren når jeg kommer hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 prøv å bytt over bryteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg