mathen Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 når jeg strakk kabler til anlegget fant jeg ikke noe torpedo vegg så jeg strakk den strøm ledningen under bilen.. blir det litt fucka eller går det greit, i og med at det begynner og bli så satans kaldt ute.. har et lite spm. til.. det knirker noe værre i bilen min.. kan det være pga. kulde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 hehe, torpedoveggen er den mellom motorrom og kupè ^^ b vectra? den bilen er litt plagsom å legge opp kabel på...bare så det er sagt :) evt kan du borre deg deg et eget hull i torpedoveggen å stappe den igjennom der. Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 har et lite spm. til.. det knirker noe værre i bilen min.. kan det være pga. kulde?? kan være det, i mor sin b vectra knirker det faen meg overalt! Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg