phax. Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Driver og kobler anlegg nå, og ser at endel her har koblet jord nede ved sikkerhetsselen. Virker jo som en veldig fin plass å hente jord det, men hvordan har dere koblet dette? Sliter med å finne ring kabelsko som har stort nok hull til å passe på skruen. 8mm er vel det jeg har nå, (utifra øyemål) og det går akkurat ikke. Noen plass som selger større, eller må jeg borre opp den jeg har? Har tittet på clas ohlson, strømmen bilradio, thorsov.. ingen har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Noen plass som selger større, eller må jeg borre opp den jeg har? Stikk innom et lastebilverksted, dem har sikkert. Eller bare bor opp den du har:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgee Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jeg har hentet fra høyre siden av dasjbordet bak det lokket når du åpner døra der som sikringene er bare på andre sida. da får du også lagt ledningene ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 har kabelsko på biltema.. kraftige.. trenger jo en litt tykk kabel fra jord :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 jeg har hentet fra høyre siden av dasjbordet bak det lokket når du åpner døra der som sikringene er bare på andre sida. da får du også lagt ledningene ordentlig. Blir jo litt langt strekk da hvis du har forsterkeren i bagasjerommet? Var faktisk biltema kabelsko jeg hadde, de største jeg fant hvertfall. Men de var akkurat for små. Men fikk mekka den litt til så den passer nå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Jeg henta jord i ene festemuttern til høyre baklykt jeg. Funka knall det. Er en del plass inni det rommet også, så er greit å komme til, og man får lagt kabelen opp der man vil ha den. Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg