cosworth87 Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 hei. skulle ha fjerna den jævla katalysatoren på skodaen min. 2004 1.9tdi. begynt å bli løs innmat å suselyd i den. er snakk om å kappa bort den gamle og sveise inn(kan skjøtes med original VAG eksosklemme bak) men forran må det sveises da katalysatoren er en del av en sving eksosen gjør.. noen som kunne tenkt seg den jobben? svendsen eksos og bilens eksosanlegg nekter... Bor på lørenskog. så om du holder til i oslo området hadde det vert fint kan nås på 48141910 kristoffer Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ga akkurat nummret ditt til en svær neger som digger analsex. sa du var en likesinnet! håper d ikke gjør noe.. ;) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Som onklsaabfar viste, så er det ikke fult så smart å legge nr'et sitt på nett. Skriv heller email eller be dem svare deg på PM. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 :wonder: Ser ikke problemet i å legge ut nummer... Er jo ikke værre å legge ut her enn på f.eks finn.no eller autodb sjangsen for at sykinger som meg finner d og missbruker d, er vesentlig større her på bf enn på finn! er så mange å velge mellom på finn, at jeg tar stortsett bare d første og beste! :p spøk til side, så skulle jeg gjerne sveiset for deg, er jo tross alt *kremt* eksosministeren! litt trøbblette siden jeg bor i bodø tho! :) Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Hva faen er det med svendsen eksos a? Røyker de bønner i pausene? Var innom i å skulle ha sveiset en eksos skjøt som lakk. Sa de skulle bare gi meg en pris å jeg betalte det, men det kunne de overhodet ikke hjelpe meg med... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Lyst å gjøre det selv så har jeg utstyr til det ihvertfall. Jeg klarer jobben, men er ikke den flinkeste til å sveise. Har lappa eksos 1 gang før hvor røret hadde rusta løst fra katalysatoren. Bor like ved Ryen Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 hei. skulle ha fjerna den jævla katalysatoren på skodaen min. 2004 1.9tdi. begynt å bli løs innmat å suselyd i den. er snakk om å kappa bort den gamle og sveise inn(kan skjøtes med original VAG eksosklemme bak) men forran må det sveises da katalysatoren er en del av en sving eksosen gjør.. noen som kunne tenkt seg den jobben? svendsen eksos og bilens eksosanlegg nekter... Bor på lørenskog. så om du holder til i oslo området hadde det vert fint kan nås på 48141910 kristoffer hvor langt har bilen gått da? får ikke dekket noe på garanti/kjøpslov? eller er den bruktimportet kanskje? er den under 5 år så har du en god sjans å få dekket dette på kjøpslov hvis den er kjøpt i Norge,er ment å holde lenge en katalysator. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Jobber hos en skodaforhandler så veit om garantimuligheten. har litt smisking på gang. men ikke sikkert det går da bilen har runda 167k å jeg syntes det hadde vert like gtreit å bare fått heeele driiten vekk Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dag123 Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 hei. skulle ha fjerna den jævla katalysatoren på skodaen min. 2004 1.9tdi. begynt å bli løs innmat å suselyd i den. er snakk om å kappa bort den gamle og sveise inn(kan skjøtes med original VAG eksosklemme bak) men forran må det sveises da katalysatoren er en del av en sving eksosen gjør.. noen som kunne tenkt seg den jobben? svendsen eksos og bilens eksosanlegg nekter... Bor på lørenskog. så om du holder til i oslo området hadde det vert fint kan nås på 48141910 kristoffer kvalitets bil ha ha.. Hiv hele driten...ta med KATALYSATOREN også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg synes folk skulle hatt prikkbelastning her på forumet. 3 prikker og rett ut. Så slipper vi slike *** som den siste karen her. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Han har sikkert ordna denna sveise nå, over et halv år sia.. Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Jaja, men må få lov til å kommentere meningsløse innlegg... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg