G_Yog Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Ingen som kunne hjelpt meg litt med hvor jeg kan ta ut og inn kjøleveske til varmeapparatet i en manta b..? en 2liter.. Skifta motor, men den pluggen som var brukt på gamle motorn var så rund å fæl på den nye.. Noen bilder hadde vært fint.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hvilken plugg er det du snakker om? og er det en forgassermotor eller insprut? begge henter vann fra en tut på vannpumpa. på forgassermotorn går returen inn på termostathuset, på insprutmotorn går den inn på en tut i blokka under oljetrykksgivern/sylinder 4 Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 ok.. takker... den nye motoren var gasser se... som jeg sku flytte over innspruten på.. men den tuten under oljetrykksgivern var blinda.. og var lei å få ut.. Bilen er solgt nå Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg