hyundaicou Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hei.. Jeg har en Hyundai Coupe 1998 modell.. Det jeg lurer på da er om noen vet hvor jeg skal dra strømkabelen frem til batteriet? Holder på å bygge anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 da er det bare å se etter da :p sjekk litt i motorrommet mot torpedoveggen om du finner no lure hull :) evt borr deg et nytt hull hvis det er eneste løsning :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Begynn fra fronten og let deg bakover dit du skal ha enden på den.. finn først et hull i torpedoveggen (evt. bor ditt eget, litt mer slit), også legger du den pent og pyntelig under tepper og lister osv. for at det skal se best ut. Husk å legge line-kabel og strøm-kabel på hver sin side av bilen. Så er det bare å finne et sted kabelen kan snike seg skjult inn i bagasjerommet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundaicou Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 thanks:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg