Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Nå som bilen er plassert i garasjen over vintern tenkte jeg å få den klart til neste sesong. hva som skal gjøres: -Bøttestoler bak -koble sammen front og bak midtkonsoll med div høytalere osv(glassfiber) -modifisere dører(plass til 2 ekstra høytalere) -Montere ny front og bakfanger -trekke opp tak i svart stoff Kommer til å legge ut bilder og oppdateringer etter hvert som jeg begynner nå. Må bilder ligge på et nettsted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 For at du kan direktelinke dem hit til prosjektet er det enkleste å legge dem på photobucket etc. ja :) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 om jeg har dem på datan da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 syns du skal legge utt no bilde jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 om jeg har dem på datan da? Da må du vel laste de opp. Ligger en guide her et sted. Men noen andre vet det sikkert bedre enn meg. Ellers er det godt forklart på http://www.photobucket.com tenker jeg! :) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 syns du skal legge utt no bilde jeg:) er vel det jeg prøver på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 blir arti å se hvordan det blir, må få ut noen bilder av hvordan bilen står nå... MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Da må du vel laste de opp. Ligger en guide her et sted. Men noen andre vet det sikkert bedre enn meg. Ellers er det godt forklart på http://www.photobucket.com tenker jeg! :) takker..se om jeg finner ut no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 blir arti å se hvordan det blir, må få ut noen bilder av hvordan bilen står nå... MVH killergolf jess, jobber med saken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 den var jo drit tøff:D ka motor er det da:P? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg synes bilen var kul! Jeg likte bare ikke bakfangeren... Jeg er generelt ikke så fan av slike der eksosen går gjennom fangeren. Jeg synes det ser cleanere ut med fangere uten svære åpnigner, og der potten(e) ligger under fangeren..:) Hva slags front- og bakfanger skal du ha på bilen? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 du kunne jo bare gjort en del modd på bakfagren da:) san at den blir mer rundere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg synes bilen var kul! Jeg likte bare ikke bakfangeren... Jeg er generelt ikke så fan av slike der eksosen går gjennom fangeren. Jeg synes det ser cleanere ut med fangere uten svære åpnigner, og der potten(e) ligger under fangeren..:) Hva slags front- og bakfanger skal du ha på bilen? Men det er jeg fan av vettu, hver sin smak. Blir en golf 5 look fanger, med litt kreativ lakkering..bakfangern er av samme ulla som den som er på nå. Også påmontert svarte leds baklykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 den var jo drit tøff:D ka motor er det da:P? 1.8gl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg