Cosworth20 Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Hei.. Nå som kulda kom så skjedde det noe me strømmen på bilen min.. Den har sluttet å lade.. jeg har byttet batteri men d ble fort tomt igjen og bilen dauer.. Hva er det som er galt ? er det dynamoen ? eller er det bare en sikring som har tatt kvelden? å hvor kan jeg finne denne sikringen hen? Bilen er en 1991 model sierra cosworth 4*4.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Dynamo/regulator/sikring/kabler/kontakter (irring) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 99% sikkerhet spenningsregulator.. 2 skruer på siden av dynamo.. gjort på noen få min.. finn ett voltmeter og mål om bilen lader.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 99% sikkerhet spenningsregulator.. 2 skruer på siden av dynamo.. gjort på noen få min.. finn ett voltmeter og mål om bilen lader.. Finne den ikke :S ligger den under ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Bakpå dynamoen, mot torpedoveggen. Rund svart sak på størrelse med en 5'er, med 2 skruer ca 2-3cm fra midten. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 okki... men hvor mye koster en ny dynamo ? eller spenningsregulatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworth20 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Bakpå dynamoen, mot torpedoveggen. Rund svart sak på størrelse med en 5'er, med 2 skruer ca 2-3cm fra midten. Fant ikke noe der nei :/ er nok innebygd hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg